måndag 30 mars 2009

Mys helg

Hela helgen spenderades hemma hos älskligen i hennes stora hus. Päronen var bortresta så vi var helt ensamma och det var mycket mysigt :)

I fredags var vi dock väldigt trötta och somnade tidigast ever - klockan 21! Detta efter en misslyckad napp^^ haha

I lördags däremot spelade vi först sqush i Hallunda och det var riktigt roligt. Sen hade vi bland annat dubbel earth hour där vi bakade negerbollar som tilltugg till fotbollen. Innan dess överraskade hon mig dessutom med hemgjord pizza då jag tvingades offra någon timme till min historia uppsats.

Sen följde Sverige - Portugal (skönt med en poäng iaf!) och negerbollsätande innan vi avslutade kvällen med Mamma Mia, som faktiskt var bra :)

Idag slutade jag 5 och har sen dess bara spelat innebandy. Nu sitter jag uppe hos Lundis men jag ska snart åka hem och äta. Dock inte på moppe då den la av helt imorse påvägen till skolan... Då trodde jag det var soppatorsk men efter påfyllning av bensin så funkade den ändå inte. Tändningen är det heller inte. Farsan min får kolla på det imorrn.

Ikväll nya high stakes poker och sen plugg. Byebye

Foo Fighters - Home

Inga kommentarer: