onsdag 18 mars 2009

Shabbat shalom

Vilostuden på religionen idag gick bra och jag tror både vår lärare och resten av klassen uppskattade vår uppvising i teaterkonst och brödbakning xD haha eller inte men vi fick högsta betyget så jag är nöjd :)

Efter bakningen igår hade jag grindafton hemma hos Tomas. Det gick bra och jag plussade ett par inköp på både headsup och shorthanded cashgame. Kontantspel blir bara roligare och roligare och hoppas verkligen det fortsätter såhär nu. Fast blir nog å andra sidan, rätt lite nätlir för mig de kommande veckorna innan påsklovet. Har mycket i skolan nu och jag det kommer inte minska ju närmare påsk vi kommer, är jag rädd för...

Ikväll har jag några smågrejer och fixa. Inget värt att nämna här. Herrå!

Breaking Benjamin - Follow Me

1 kommentar:

Anonym sa...

tack :D:D