fredag 12 december 2008

Lucia

Så var lussandet i skolan äntligen över. Efter 4 långa föreställningar mellan 9-12 idag. Det gick bra, så det känns skönt och det var nog sista gången på länge som jag lussade överhuvudtaget! Nu ska ser jag fram emot att sitta i kyrkbänken och nynna med i sångerna istället, resten av mitt liv :)

När jag för någon timme sen kom hem frös jag asmycket om tårna efter att ha stått på det svinkalla golvet i kyrkan... Så jag hoppade i badet och det var megaskönt och jag var dessutom megatrött så jag somnade ganska snabbt och vaknade typ nyss. Tror jag låg i badet i över 1 timme :M

Så nu är jag alldeles sådär rynkig om händerna som man blir när man är i vatten är längre tid. Men sak samma, för det enda jag ska göra nu är att packa ryggan och sen blir det Katta hela helgen <3

Bob Marley ft Lauren Hill - Turn down your light low

2 kommentarer:

. sa...

Förresten är du en megatomte som använder ordet mega nästan lika duktigt som Phil upprepar World Wrestling Federaion. Det är megaduktigt av dig att hålla sån megahög klass på ditt språk. Fortsätt att mega på:P haha

Tiltmaster sa...

Haha ty, eller nått xD

Kände bara för att överanvända mega just då. Du fattade i alla fall hur trött och skönt det var va? :)