onsdag 10 december 2008

Nostalgi

Idag när jag väntade i Kolbäck efter skolan på att få klippa mig så blev jag sugen på pepparkaksdeg, så jag gick till kubiken och köpte mig 500 gram som jag tryckte in mig majoriteten av. Så nu mår jag inte så bra^^

Men vad gör det? Det mådde jag inte förr heller, då vi på högstadiet i typ 8:an gick och köpte oss varsitt paket pepparkaksdeg på håltimmarna xD Ah minnen :M

Igår lirade jag annars 2 turrar på prima. Men var rätt kall och missade pengarna i båda. Närmast var jag i shorthanded-turren där jag åkte på 73:e plats med 54 priser med KQs vs AQ i blindduell. Fi var mega aggro och jag hade fold equity. Surt efter ett par timmars krigande med 10-15 big blinds...

Idag är det annars, som vanligt plugg som står på schemat. Har prov i favvoämnet Geografi imorgon förmiddag, Yihoo!

Hehehejdå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag har sett fram emot där här provet hela vecka! och ÄNTLIGEN är det här - yes!

Tiltmaster sa...

Haha betyder det att du har pluggat mycket på det???

För det har inte jag xD