tisdag 16 december 2008

Nagellös

Idag efter skolan, efter att ha varit på apoteket och köpt tabletter för min mage så var jag hos läkaren igen, för mina tår. Eftersom de tyckte jag det varken blivit bättre eller sämre så frågade de mig idag om jag ville ta bort tån. Oj.. mena nageln så klart.

Jag tänkte vad skönt och bli av med besvären så jag svarade "Ja" och några minuter senare låg jag i ett annat rum med bedövning i hela vänster stortån och väntade på att doktorn skulle ta bort min tånagel.

Det gick smidigt och gjorde inte alls ont. Men efteråt, nu när bedövningen avtagit lite dunkar det väldigt mycket i foten. Så ikväll blir det att ta det lugnt, knapra smärtstillande piller och spela nätpoker på varenda utländsk sajt jag har pengar på. För snart kanske jag endast kan spela på svenska spel...

Efter den senaste spelutredningen som gjorts så kanske de blir så, om de nya lagarna går igenom det vill säga.

Först FRA-lagen, sen IPRED-lagen och nu dessa??? Hej Kina, Nordkorea, Kuba och alla andra diktatoriska länder... Vi vill blir som ni!

Får se hur det blir med liret... Just nu är jag för tilt för att kunna spela i alla fall -.-

Inga kommentarer: