måndag 15 december 2008

Magbesvär

Så har man gått och dragit på sig magkatarr för första gången i livet. Dessutom en kraftig sådan...

Jag tycker det är väldigt jobbigt. Känns som om jag ständigt är vrålhungrig samtidigt som någon nyper mig i mellangärdet, hemskt känsla. Jag vet att många säkert har eller har haft det värre mig men eftersom jag är så ovan lider jag ganska mycket av det nu i alla fall.

Men orka klaga. Imorgon ska jag till läkaren för tårna igen och kan ju passa på och få medicin mot magkatarren med då.

Orsaken till denna plötsliga magkatarr är nog en kombination av många saker. Stressen från skolan, dålig sömn och oregelbundet ätande tror jag är det som påverkat mest. Så nu blir det att ta det lugnt och sova tidigt ikväll. Ska verkligen försöka. Bye.

Lucacris - Growing pains

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, stackare. Jag har själv haft det tre grr så jag vet hur det känns. Lider med dig..

Ta det lugnt och krya på dig.
Kram Philippa

Tiltmaster sa...

Tack vännen. Det ska jag för snart är det ju lov! :) Kram