onsdag 17 december 2008

Snart lov

Nu återstår endast en skoldag plus avslutning det här året. Ska bli så hiiimla skööönt och gå på loov ett par veckor! Eller vad säger ni? :)

Jag har en liten redovisning om hjärntumörer imorgon men annars är det lugnt med plugg. Idag var det förövrigt jullekar för oss 3:or och vår klass tävlade mot E och NV. Första priset var en bowlingkväll med klassen.

Men trots att vi kämpade väl och vann ett par grenar så gick vinsten till naturarna. Jag ställde bara upp i en gren (pga min fot + magkatarren) och det var kolarems-ätande utan händer och den vann vi och efteråt blev jag kallad hackspetten :p

Annat roligt var Anders sönderjuckande av Rozgar i ballongleken, allas avsky för pepparkakor efter 2 burkar + 3L julmust och Filips väg tillbaka efter att ha kört Irländsk julafton. Han såg ut som en fullgubbe på lustiga huset på gröna lund! Hahaha xD

Spelade by the way lite nätpoker igår trots allt. Plusminusnoll i SnGs och lite plus på PLO blev resultatet. Roligast var den italienska bank som hoppade mellan 2/4c fixed limit, 5/10c omaha och 1/2$ no limit hold'em. Synd att jag inte träffade bättre mot honom, hade kunnat bli en riktigt fin kväll då..

Måste öva hjärntumörer nu. Sen ska jag ringa Älsklingen :)

Governor Andy - De torra benens dal

4 kommentarer:

Anonym sa...

fan vilken dag vi haft alltså! jag ska fan aldrig mer dricka julmust eller käka peppakakor!! USH, säger jag bara!

Tiltmaster sa...

Haha tur att ni hindrade mig från samma öde. Magkatarren är iaf bra till någonting :)

Anonym sa...

Haha naturare äger xD

Tiltmaster sa...

Haha mår du bättre av att tro det? xD

Men visst. Vårt naturprogram är det bästa i västmanland, enligt den senaste undersökningen från skolverket :p