fredag 19 december 2008

Var hälsad, underbara ledighet

För någon timme sen gick jag in på mitt allra sista jullov och det är lite sorgligt, men samtidigt väldigt skönt! Ska verkligen ta vara på detta lov och göra det jag vill göra. Det vill säga:
  • Vara med Älsklingen <3
  • Sova ut!
  • Spela poker :)

Ikväll blir det julfest i pingst och jag, Emma och Lovan har hand om tävlingarna och det kom vi på i onsdags så planeringen är inte jättebra men blir nog bra ändå. Maten och sällskapet lär ju vara bra i alla fall :)

Sen imorgon är det stor GP-final på klubben! Har sett fram emot den turnerningen ett bra tag nu, så hoppas verkligen jag spelar mitt A-game och förhoppningvis går långt och får spela finalbordet som avgörs på söndag. Ska i vilket fall som helst bli hur kul som helst :)

Nu ska jag tanka julmusik. Fick lite julstämning under avslutningen idag trots att det är 5+ ute och duggregnar :p haha byebye

Triad - Tänd ett ljus

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yeas det kommer bli jättebra det där;)

Tiltmaster sa...

Det blev lyckat också tycker jag :) Tog jag för mycket plats förresten? Kändes som om nästan bara jag pratade :p