tisdag 2 december 2008

Regn och smärta


Så här såg mina fötter ut i lördags och idag är det mycket bättre på högerfot och mycket sämre på vänster. Jag har nytagna bilder från idag på min vänstertå men jag tror bevarar er den synen :p

Jag har alltså väldigt kraftig nageltrång och idag var jag hos läkaren igen och den här gången skrev hon ut ett recept på antibiotika åt mig. Så nu ska jag äta en tablett pencillin varje dag i 10 dagar sen är jag förhoppningsvis frisk. Ska i och för sig dit igen på fredag för ytterligare en koll.
Jag har som jag kanske skrev i ett tidigare inlägg haft CP-tår hela mitt liv och för den som undrade varför jag skjuter med vänster fot och kickar med höger när jag spelar fotboll så hade jag nageltrång på högerfoten den sommaren när jag lärde mig att skjuta bra^^

Men nu har jag lärt mig hur jag ska hantera mina neråtgående tånaglar och ska därför vara väldigt noga med min fotvård i fortsättningen...

Eftersom jag har så ont framme på vänsterfoten kan jag inte ha skor på mig, så lösningen blev idag att åka till Sportringen och köpa mig ett par somriga sandaler. Ni skulle ha sett minen personalen när jag frågade om dem hade sandaler. Har ni några sandaler i storlek 45?

"öhh, ah vi har väl några på lagret..." xD

Så nu ska jag gå omkring i sandaler hela dagarna och det går väl an så länge det är torrt. Men just nu regnar Sverige sönder och det är inte jättebra för mig... Men men. Imorgon blir det i alla fall Bullets for my Valentine konsert i Sthlm med Dan och Lin och det har jag verkligen sett fram emot! :)

Nu blir det till att träna på svenskaredovisningen som jag, Filip och Mathias har imorgon förmiddag, om existentialismen. Bye!

Bullet for my Valentine - Deliver us from Evil

Inga kommentarer: