torsdag 7 februari 2008

Disconnected

Simbapoker har strulat med anslutningen en hel den senaste tiden och idag var inget undantag. Jag spelade 1$ rebuy-sateliten till morgondagens 500$ guaranteed med 7 deltagare där de två första fick platserna till turneringen värda 10$ vardera. En sjukt irriterande hand utspelade sig:

Fick 76 på big blind och synade en 1 höjning då 3 spelare till också synade. Floppen kom K Q 7 och potten låg på 720 och alla hade ca 2k i marker. Vi checkade runt till preflophöjaren som föllföljde med ett pottbet. Jag klickade i "autofold-rutan" men då tappade jag anslutningen för ett par sekunder och när jag kom tillbaka hade jag tydligen synat pottbetet på flopp (:s hur gick det till???) och blev rätt glad då turn visade en 6! Jag gick Allin och han synade och visade AK. Ace on the river och rebuy. Tog det lugnt ett par händer innan jag hittade JJ på big och sprang in i small blinds monster.. 33. Alla pengar åkte in före flopp. Men på bordet Q 8 3 K 2 var mina knektar chanslösa -.-

Idag spelade jag även en 50kr rebuy-turnering hemma hos Rasmus där jag vann lite cash men den skriver jag om imorrn eftersom jag inte orkar det just nu och behöver sova. Natti!

Svenska Akademin - Tändstickor för mörkrädda ... xD

Inga kommentarer: