måndag 4 februari 2008

Måndag

Så var helgen över och det var vardag igen. Känns sådär måste jag medge men så är det. Jag hade i alla fall en bra helg med lite sömn, mycket skoj och mycket kärlek hemma hos älsklingen i Rönninge. Förutom den tiden vi spenderade tillsammans bara Katta och jag så träffade vi också mycket rolig folk som exempelvis Micke och Fisken som är trevliga :) Men efter varje helg förundras jag av det faktum att helger på något vis alltid lyckas vara för korta..

Jag längtar så mycket till nästa helg då jag får träffa min älskling igen <333

Just nu sitter jag i skolan på HISH-timmen (historia + samhäll) och det är meningen att jag ska dampa mitt Afrika arbete men alla vet ju hur duktig jag är på att plugga om jag har tillgång till internet.. Nej, men den här gången har jag faktiskt glömt mina papper hemma och dessutom, den senaste gången jag skrev var hemma och då gick det inte att gå in på hotmail och skicka filerna så om jag ska skriva nu får jag skriva om från där jag var den senaste gången jag var i skolan och skrev. Och det tänker jag inte göra. Så därför sitter jag nu här och lyssnar på 3 doors down och väntar på Innebandy på lagbollspelen :) Peace

Three doors down - Here without you

Inga kommentarer: