fredag 22 februari 2008

Åker uppåt

Så var det äntligen lov och efter matteprovet imorse känns det riktigt underbart. För att fira lovet gick jag, Filip och Mathias och åt asiatisk buffé nere på Wing Waah och det var som vanligt väldigt gott. Dock råkade jag det första gjorde, ta en stor klev med en riktigt stark kyckling/annanasgryta så jag kunde inte äta på några minuter. Men lite vatten och bröd fixade det.

Efter moffandet tog jag 1-bussen hem och direkt när jag kom innanför dörrn gick jag genast och tog ett kokhett bad. Riktigt härligt. Nu sitter jag här och skriver den här bloggen och packar till resan.

Kl 16 kommer min älskling till Västerås och vi ska hämta upp henne och sedan åka direkt till Hallsta. För att senare resa vidare till Borlänge på skidläger med kyrkgänget! Jag ska åka så mycket snowboard som jag bara hinner och det ska blir riktigt, riktigt kul :D Ett stort extra plus är förståss att Katta ska med och jag ser verkligen fram emot morgondagen då jag ska lära henne hur man åker bräda :)

Nu måste jag fortsätta packa. Ha ett bra lov allesammans och kom ihåg att var snälla mot varandra <3

Sick puppies - My world

Inga kommentarer: