torsdag 14 februari 2008

Glad alla hjärtans dag!

Eller vad säger man? Allt annat låter bara så fel. Happy Valentine's day får det bli!

Idag är det alltså kärlekens dag och alla par runt om i världen sitter hos varandra och myser. Förmodligen käkar chocklad eller geléhjärtan. Men inte jag.. För min älskling är en massa mil bort och just nu är hon på badminton träning och sitter här ensam och saknar henne. Jag saknar henne så väldigt, väldigt mycket.

Men det är ju inte bara jag som sitter ensam. Utan för många är alla hjärtans dag årets mest ensamma dag. Det är hemskt. Jag minns själv förra året. Då var jag singel och hade en väldigt tråkig kväll.. Läste nyss det inlägg jag skrev förra året om den dagen på min lunar blogg :p Då klagade jag verkligen på alla hjärtans dag. Just nu suger det också men om Katta vore här skulle allt vara toppen. Så om man gillar alla hjärtans dag eller inte beror nog på om man har någon speciell att dela den med eller inte.

Aja, nu ska jag i alla fall äta en god middag med familjen. Sen blir det plugg och nätpoker. Hade gött :)

Linkin Park - Valentine's day

Inga kommentarer: