måndag 11 februari 2008

Klart!

Äntligen. Efter 3 veckors trökande är tillslut min uppsats om Kameruns fattigdom enligt globaliseringsteorin klar! Kändes som en börda lyftes från mina axlar när jag för någon minut sen skrev ut arbetet och lämnade det på katedern. Inte för att jag tror jag får toppbetyg på det men man hoppas ju alltid, trots att jag känner att jag inte gjort mitt bästa. Men men, långt och väl-bearbetat blev arbetet i alla fall.

Imorse var det jobbigt och gå upp. Efter sisådär 3 timmars sömn var det segt och jag fick dessutom lubba till bussen men jag hann i alla fall med den tack vare min förstående busschaffis som stannde i korsningen för min skull så jag kunde hoppa på och slapp springa hela vägen :)

Hela helgen var jag med Katta och vi hade det, som vanligt jätte trevligt. Hon är så underbar min äskling och jag älskar henne så mycket <333 Men nu kommer vi inte kunna träffas på hela två veckor.. och då är det sportlov! Kommer blir grymt kul för hon ska nämligen följa med oss till Romme en hel helg då :) *Längtar*

Men nu ska jag skriva en reflektion och sen ha Basket på lagbollspelen.

Peace out :)

Inga kommentarer: