söndag 11 maj 2008

Blindside - Hero in action

Under pressure festivalen igår var asbra! Vi var där i nästan 5 timmar och såg 7 band spela. Dom grymmaste, med mest ös var självklart Blindside men även Hero in action ägde hårt! Dom var, liksom Blindside helt galna på scen och sånt älskar jag :) Jag köpte deras skiva som jag just nu sitter och lyssnar på. Den har dock bara 6 låtar så skivan går på repeat på stereon. För den som vill lyssna så kika in på deras myspace här :)

Så nu har Lovisa äntligen fått se sitt älskade Blindside och alla är nöjda och glada. Hon fyller förövrigt år idag så ett stort grattis från mig till henne! Bilder från gårdagen kanske kommer upp senare om Lovisa är snäll nog att skicka ett par, vilket hon nästan garanterat är :)

Igår var det ju också hockey på Tv som jag och Micke missade. Fast tur var väl det. Tänk om jag hade sett när Sverige förlorade matchen mot Ryssland med 5 sekunder kvar.. Då hade något flygit kan jag säga.

Om ett par timmar har jag match i Västerås mot FC Europa. Sedan blir det poker och hockey-tittande i kväll/natt. Hade bra! :)

Hero in action - Show me the way

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var verkligen skitbra!! :D

Tack tack:)
Klart jag skickar bilder:)
Och du kanske kan skicka Hero in action låtarna? (a)

Tiltmaster sa...

Det var det :) Hehe visste väl det ^^ Ja visst. Ska bara lägga in de på datorn först :p

Anonym sa...

Tack för dom fina orden! / (Rick, sång, Hero in action)
förresten det finns två andra låtar utöver de som finns på skivan att ladda ner på myspace.
skall spela in nu i höst så håll utkik! ha det gott / Rick

Anonym sa...

2 nya låtar ifrån det 2 spåriga singel släppet uppe på www.myspace.com/heroinaction inspelade i In Flames studion med producenten Roberto Laghi!
hoppas du diggar dem! / Rick / Hero in action