tisdag 6 maj 2008

Utelåst

Idag när jag kom hem från träningen, som förövrigt gick mycket bra för en gångs skull så kom jag inte in i mitt hus. Jag hade glömt hemnyckeln innanför dörren. Inte hann jag tänka på den när jag i all hast åkte ner till IP i eftermiddags. Så när jag kom hem och insåg missödet var det bara att ta moppen hem till syrran och låna hennes nyckel.

Nu när jag är hemma igen och inomhus ska jag strax öppna matteboken och plugga lite. Har ju nationella provet i matte B på torsdag. Måste få G där.. och det borde jag klara av. Den här veckan har jag tagit två extra mattetimmar och imorgon bitti går jag nog till min tredje. All hjälp jag kan få är behövlig.

Som ni märker blir det väldigt lite pokersnack i bloggen numera och det tycker i alla fall jag är tråkigt. Jag får inte spela nät och det är knappt någon som vill spela med mig live. Hoppas det blir bättre med det då Rasmus kommer hem från Tjeckien. Nu till den Ap-tråkiga matten. Blää och hej!

Millencolin - Killercrush

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att slippa höra om poker;) haha. Ska du inte skriva om våran I Bet You? xD

Tiltmaster sa...

Nämen kolla vem som kommentera!Shit händer verkligen ibland :)

Förrädare -.- Tänkte du skulle skriva om det i den blogg. Eftersom.. you know :p