torsdag 22 maj 2008

Jag längtar

Jag ursäktar för att det har varit dåligt med uppdateringar den här veckan men jag har knappt haft datorn igång på kvällarna, då jag antingen har pluggat eller varit i Hallsta och spelat. Men nu tänkte jag i alla fall skriva ett inlägg.

För det är en massa saker som jag längtar efter just nu.

Jag längtar till sommarlovet, då man slipper plugga! Ska bli heelt underbart :) Inte många veckor kvar nu men mycket som ska göras också. Jag är just nu så sjukt skoltrött. You have no idea...

Jag längtar efter min älskade älskling <3 För länge sedan vi träffades.. Tur är i alla fall att jag ska åka till henne i helgen :)

Jag längtar till den dagen då jag är 18. Då ska jag ner och testa liret på klubben och det ska även bli kul att dra igång nätgrinden igen :)

Nu ska jag vila lite sen blir det plugg, plugg och åter plugg -.- Småkikar väl andra semin i Eurovision med :p Byebye

Bob Marley - Is this love

3 kommentarer:

Anonym sa...

Naw, jag längtar oxå...till sommarlovet (haha)
Inte långt kvar tills du fyller nu ju :P Hur ska du fira dig?

//Katta

Tiltmaster sa...

Va? Längtar du inte efter mig:( ...:) Det beror på hur positivt man ser på saken :p En hel sommar och lite till iaf^^ Jadu, bara vara med de jag tycker om allra mest eller nå :) <333

Anonym sa...

Hehe klart jag gjorde <3 Å gör nu oxå, e så tomt utan dig...
Aha låter mysigt tycker jag <3