torsdag 29 maj 2008

Jag fasar..

Inför det där omtalade filosofiprovet jag ska ha om ett par timmar. Har visserligen pluggat till det, men enligt resten av pluggisarna (Läs: vi med bra betyg) i min klass räcker det inte. Då hon som vanligt tar med grejer som inte står i boken och som hon inte gått igenom ordentligt. Kanske står det finstilt längst ner på någon av de 40 sidorna vi har att läsa sida i boken eller så nämnde hon det snabbt en gång under en lektion, i allt kaos. Som hennes lektioner alltid är.. Förmodligen dessutom någon av lektionerna man missat och detta har såklart ingen i hela klassen anteckningar på.. Megadamp ^>.<^

Men men, upp till bevis imorgon då. Nu måste jag visst diska åt morsan som inte mår nå bra.. Godnatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackare, men det låter precis som gerdts prov som jag stått ut med i snart tre års tid. Alltid lika spännande vad han tog med och inte tog med på proven som man inte kom ihåg alls att man läst. :P

Tiltmaster sa...

haha ja. Nu vet jag hur du har känt :P Men eftersom jag var förbredd på konstiga frågor så tyckte jag inte de var så konstiga^^