fredag 16 maj 2008

Sjuk

Tänka sig - Allt har en förklaring. Ändå sedan i tisdags har jag känt mig ständigt trött och inte haft varken aptit eller lust och ork till någonting alls. Jag har bara velat lägga mig ner och dö, har det känts som. Detta är också anledningen till varför jag inte bloggat heller.

Men igår fick jag svaret på mitt beteende, då jag efter att jag kommit hem från skolan (där jag gjorde NP i engelska som gick SKIT) mådde illa och spydde. Jag mår lite bättre idag men inte tillräckligt så jag har tvingats ställa in alla roligheter i helgen. Planerat var att Katta skulle komma idag och vi skulle tillsammans med pingstgänget åka till Örebro. Där vi skulle övernatta i deras körka och sen på lördag skulle vi lära oss klättra. Även paddla och andra aktiviteter. Men nu får de göra det utan mig och älsklingen. Kommer nog ha kul även utan oss.

Så nu ska jag bara vila i helgen. Är nog något jag behöver. Ikväll är det ju också Hockey Semin mot Kanada och det kommer garanterat bli dagens höjdpunkt. Nu ska jag äta nått eftersom jag har fått min aptit tillbaka och sen kolla PAD eller Hu-08. Hörs!

Motorisk Asafi & Filthy - Livet är underbart

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej vad tråkigt :/ Men du har lite tur, för hela Örebro-grejen är inställd för det skulle regna hela dagen i morgon så det går inte att klättra :P
Krya på dig:)

Tiltmaster sa...

haha jo Karro ringde ju å sa det :p Men ha så kul ikväll. Det ska jag :)