lördag 31 maj 2008

Blogg-geek

Idag är det lördag och klockan är snart halv 5 och jag har ännu inte gjort ett smack på hela dagen. Jag gick upp vid 12 och har sedan dess knappt varit ute i solen (så illa) utan bara suttit inne framför datorn och läst bloggar. Har gått igenom mina vanliga standard 20-bloggar, sedan var jag även inne på ett pokerforum och hittade 2 riktigt intressana bloggar. Som jag plöjde igenom från början till slut.

Lite korkat med tanke på att jag har två arbeten att skriva och ett prov att plugga till denna helgen. Måste göra det imorgon istället. Imorrn får jag ta att hänga upp min krage på en spik eller nå för då måste jag plugga. Det är bara det är att det är så sjukt tråkigt just nu....

Igår hade jag det trevligt ute med gänget på suras camping bad med beachvolley och korvgrillning. Synd bara att dom så jävliga, kärringarna/bitchsen till myggor skulle förstöra kvällen.. Har miljontals myggbett på hela benen nu -.- Varför skapade Gud myggor? Någon som vet?

Ikväll ska jag i alla fall grilla med familjen och sedan, om Rasse åker ur GP-finalen nere på klubben någon gång spela lite poker :) Hörs!

Governor Andy - Hela skiten

Inga kommentarer: