söndag 1 juni 2008

6 månader

Idag är det den första juni 2008 och det betyder att det har gått ett helt, halvt år sedan jag träffade och förälskade mig i min älskade flickvän Katarina Edbom, världens mest fantastiska person. Jag önskar jag kunde vara med henne just nu men det gick tyvärr inte.. Vi får träffas nästa helg istället :)

Tack för att du finns älskling! Du betyder oerhört mycket för mig och jag hoppas på fler underbara månader tillsammans med dig <333

Sean Kingston ft. Paula Deanda - There's Nothing

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som du kärat ner dig ordentligt. däremot är det bra att inte träffas alltför mycket i början - ta det lite lugnt så kommer ni hålla ihop längre!

Tiltmaster sa...

Okej? Huta heck are you?

Anonym sa...

Haha fin kommentar du fått där ^^
Älskar dig så mycket å saknar dig massor <3 Å fler månader ska det bli som sagt <3