onsdag 25 juni 2008

Bloggen fyller 1 år

Så har det gått ett helt år sedan jag började skriva den här bloggen och totalt 270 inlägg har jag skrivit. För ett par dagar sedan ägnade jag i stort en hel kväll åt att läsa äldre inlägg och ja, om vi ska vara ärliga har det genomgående temat varit poker. Nog för att det blivit mindre av den varan på senaste tiden eftersom jag knappt spelat något alls. Men sånt där går i perioder,vissa veckor skriver jag nästan bara om poker och andra om andra saker.

När jag satt och läste de gamla inläggen så märktes det tydligt att jag har utvecklats som både pokerspelare och människa det senaste året och det är ju positivt :) Tycker även att jag blivit mycket bättre på att skriva läsliga inlägg^^ Jag kommer fortsätta att blogga ändå tills jag tröttnar och det har jag inte gjort än och ser inte att göra det heller. Om det är någon som har kritik mot bloggen (både + och -) t.ex om jag ska ha fler bilder eller fler youtube-klipp så skriv gärna en kommentar. Jag försöker så mycket jag kan att tillfredsställa alla läsare.

Nog om 1-årskalaset. Om ett par timmar kommer Älsklingen hit och stannar på obestämd tid. Det ska bli riktigt trevligt och mysigt. Jag har saknat henne som... bara den <333

Nickelback - Follow you home

Inga kommentarer: