onsdag 4 juni 2008

Klonk!

Nej okej. Jag har inte vunnit någon turnering, tyvärr.. :p Men jag har dock fått MVG i filosofi.. och detta på tur! Fick VG+ på samtliga prov jag gjorde men eftersom jag har varit aktiv muntligt på lektionerna tyckte min lärare att jag förtjänade högsta betyget. Skummt men ibland så vinner man en coinflip :)

Ikväll har jag varit hemma själv hela kvällen. Inte gjort mycket alls. Mest legat i soffan och tittat på tv. Guldrullen Men of Honor gick på 6:an så den kollade jag på. Det är så grymt coolt att den är baserad på en verklig händelse. Speciellt såna filmer tycker jag är riktigt bra. Då vet man att det inte bara är någon med bra fantasi som kokat ihop något :p

Imorgon börjar jag 12. Sedan efter skolan ska jag in till stan med Dan och bland annat möta Katta som kommer med bussen från Sthlm <3

Nu blir det scrubs sedan sängen. Godnatt

Roger Pontare - Silverland

Inga kommentarer: