tisdag 17 juni 2008

Vedigt värre

Nästa hela dagen idag har jag varit ute och hjälpt pappa med veden. Både jag och han försov oss så vi kom inte igång vid 9 utan klockan hann bli 12. Sedan körde vi igång. Först fällde vi ett par träd, sedan kapade vi och bar dom Sen lasta vi av och forsätte kapa och lasta. Vi var klara ca 21 men då hade vi så klart haft en del pauser. Bland annat matpaus då vi tryckte i oss var sin Barcelona-pizza. En sån där med oxfilé, bacon och bearnésås ni vet, Mumms :M

När jag kom in slog jag på Tv:n och såg Italien slå Frankrike med 2-0 och samtidigt Holland slå rumänien med samma resultat. Nu är Italien vidare och möter Spanien i kvarten. Vinner vi imorgon kväll mot Ryssland möter vi ångvälten Holland i kvartsfinal, en väldigt svår motståndare som verkligen imponerat hittils. Full pott och 9-1 i målskillnad i dödens grupp är läskigt bra. Men vore kul ändå :)

Nu ska jag tanka musik, hejs!

Byz - Hej där

Inga kommentarer: