torsdag 12 juni 2008

Grattis alla studenter!

Igår hade jag asskoj tillsammans med klassen. Synd bara att nästan alla drog efter ett tag.. Men men. Vi som var kvar hade kul ändå :)

Idag stod det studentfirande på schemat. Väldigt många jag känner tog studenten idag. Bland andra min kära bror Linus, Dan och Rasmus. Andra var Eric, Lin, Rebecka, Karro och Mattis och alla dessa var jag hos idag. Vid 13 såg vi alla springa ut och åka vagn sedan åkte vi hem och åt. Kl 4 kom Micke och hämtade mig och vi körde (rullade) runt till alla 5 st studentskivor. Och så klart åt vi gott på alla ställena. Så när jag kom hem igen var jag MÄTT :M hehe

Imorgon sticker vi, ett gäng från pingst till Nyhemskonferensen i Mullsjö utanför Falköping och vi kommer tillbaka på måndagmorgon. Det ska bli kul och givande hoppas jag. Nu ska jag snacka med älsklingen för hon åker till Frankrike med Taizé på lördag och kommer inte tillbaka förrns måndagen den 23:e juni.. <3

Linkin Park - Hands held high

2 kommentarer:

Anonym sa...

skolavslutningen blev hel lyckad! :)
bilder finns på bloggen: http://julia90.blogg.se/
fler finns på: http://jullannn.bilddagboken.se
:)

Tiltmaster sa...

Kanon! Ska in och kolla direkt :))