måndag 19 maj 2008

Nattplugg

Vad gör om man inte kan sova kl 3 på natten? Pluggar så klart. För det är då man är som mest kreativ. Så det var det jag gjorde i natt. Nu är kl strax 5 och jag sitter här framför datorn och pimpar koffein-fritt kanel-te. Jag är mega pigg och kommer nog vara så tills mina lektioner drar igång om ett par timmar. Då kommer jag sova som ett litet barn :)

Tänk om jag hade fått lira nätpoker nu. Hade varit så kul. Ett par SnGs såhär på morgonkvisten. Men jag har lovat att inte spela så jag ska inte. Får väl kolla pokertube eller nått nu istället. Förresten hörde jag nyss fågelkvitter. Ser ut att bli en härlig morgon :)

EDIT: Jag stängde av datorn kl 05.37 och somnade 05.39. Kl 07.45 ringde klockan och det var bara å gå upp..

Hero in action - The hour

Inga kommentarer: