torsdag 29 maj 2008

Nu är det gjort

Visst var Filosofiprovet hemskt men eftersom jag var förberedd på att det skulle bli konstiga frågor så kändes de inte så konstiga. Får minst VG i alla fall, tror jag. Om det räcker för det högre betyget är nog på gränsen. Den som lever får se. Min lärare sa i alla fall att det var en av de svåraste proven hon hade gjort. I den svåraste kursen som finns på gymnasiet, Filosofi. Nog för att jag tycker matte B proven är svårare men men :p

Ja, imorgon har jag min sista mattelektion förevigt! (eller iaf på länge) Det är dock ett prov, men förhoppningsvis är det inge svårt. Geometri är ganska lätt faktiskt. Men nu ska jag inte säga för mycket :p Ska i alla fall bli underbart skönt att slippa läsa matte C i 3:an. Nu blir det historia C istället.. Kanske inte superkul det heller men där fattar man ju i alla fall någonting! :)

Idag har jag bara tagit det lugnt i värmen sedan jag kom hem från skolan. Ska väl fortsätta med det ikväll även om jag ska ha matteboken öppen en hel del med. Ska sätta mig på baksidan en stund nu när solen inte är lika stark längre. Ciao!

Mae - Summertime

1 kommentar:

Anonym sa...

Don't have any money for online poker? Let start you out..for FREE. With our free poker money promotion we will give you up to $150 in free poker money ....http://sponsorpoker.blogspot.com