måndag 21 juli 2008

Dumma jobb

Nu är det måndag igen och en ny vecka har påbörjats. Jag är hemma igen och i stort alla andra jobbar. Min kära älskling jobbar så henne var jag tvungen att åka ifrån igår efter en mysig helg som tog slut alldeles för snabbt.. <3

Pokergrabbarna jobbar så det blir väldigt lite spelande med. Igår så körde vi bara 2 timmar innan de var tvunga att gå hem å sova...

Spelet gick förövrigt okej igår. Jag plussade 70 men Dan var den som vann mest och slutade +200 kr. Bullen tappade som vanligt tålamodet i slutet och bluffade bort alla hans pengar. Tack tack, sa Dan då.

Imorgon ska jag till Syrran och hjälpa henne med huset eller ta hand om Erika :) På onsdag och torsdag ska jag tvätta en massa fönster för 70 spänn i timmen och på fredag ska jag ner till Kristinehamn med Katta och hennes familj och cykla lite xD Men mer om det senare :p

Ikväll blir nog bara att sitta hemma och lyssna på åskan och kolla PT. Hejs

Yellowcard - Ocean Avenue
Grym text: "Sleeping all day, staying up all night"^^

Inga kommentarer: