lördag 5 juli 2008

Lördag

Idag sov jag till 13 innan jag gick upp och kollade en massa vidoes på poker.se. Hittade en jättekul film där filbunken själv, Daniel Negreanu blir galen och puttar ner den dryga typen som håller på att intervjua honom i poolen. Om det är riggat eller ej är svårt att säga. Bedöm själva här

Ikväll ska jag käka tacos med familjen sedan åker jag till Dan igen och då blir det Scrubs för hela slanten. Det är nämligen maraton på 6an där de ska visa säsong 7 för första gången på svensk Tv. En annan har ju redan sett de 5 första avsnitten av säsongen tack vare en liten, men stark fransman på den lilla ön på andra sidan av mölntorpsbron.

Så ikväll mellan 18-23.30 vet ni vad jag gör och jag tycker ni ska göra detsamma. Bye :)

Silverstein - Smile in your sleep

Inga kommentarer: