fredag 25 juli 2008

Update

Ett par dagar sen jag skrev nu igen. Den gång har faktiskt inte haft tid, alls.

I tisdags så var jag hela dan hos Tomas och Sofia och firande hans 23:e födelsedag. På kvällen spelade vi rummy och sedan coachade jag honom när han spela cashgame och grytor på SvS. Han plussade drygt 400kr på kvällen förövrigt och jag tror jag hade en stor del i det :)

I onsdags spenderade jag de första 5 timmar av dagen (mellan 13-18) med att tvätta en masssa fönster för 70kr/timmen och resten av dag var jag faktiskt nere på pokerklubben. Jag railade Dan och Rasmus i turneringen sedan lekte jag dealer åt dem ett par timmar och fick ett par hundringar för besväret :)

I torsdags blev ännu en borta-dag där jag först tvätta ännu fler fönster i ytterligare 5 timmar och sedan hängde med Dan resten av kvällen. Vi spelade nätpoker (han gjorde, inte jag förstås), var på Jockes "fest" och kikade på filmen "Next" :)

Idag så tog det lång tid att ta sig ur sängen och klockan hann bli mycket innan jag steg upp och dammsög hela huset och gjorde käk åt mig och brorsan. Sen dess har snackat skit med Simon och duschat.

Nu måste jag packa för ikväll drar jag med Katta och hennes familj till kristinehamn i Värmland. Där kommer vi spendera helgen. Hörs på måndag när jag är tillbaka :)

Peace!

Inga kommentarer: