tisdag 29 juli 2008

Känner ett sug

Jag har inte spelat nätpoker på mer än 3 månader nu och jag börja känna att det snart är dags igen. Det skulle va så kul att få dra igång ett par SnGs eller någon MTT såhär när man bara sitter och segar vid datorn. Men det får jag inte göra förrs om exakt 2 veckor och jag ser verkligen fram emot det. Dock kommer jag inte spela nå den första veckan efter att jag fyllt 18 eftersom jag ska vara med älsklingen då. Så det dröjer nog 3 veckor innan jag gör min nätpoker comeback :p

Idag har jag inte gjort skit alls. Som den lilla varma gris jag är så orkar jag tyvärr inte vara ute i solen på dagarna heller när det är en sån här värme.. Jag försmäktar helt enkelt då, utan det är i skuggan jag håller till. Problemet med att hänga i skuggan är det inte ger ett skit om man inte har någon att dela studen med. Och det har jag vanligtvis inte när jag är hemma. Känns som det är endast när jag är med Katta som jag överhuvudtaget försöker vara ute i det fina vädret...

Åka och bada vore ju ganska trevligt i och för sig men vem ska jag åka med? Filip är det största badkrukan som jag känner, Dan är i skåne de närmaste 2 veckorna, Rasmus tränar och grindar alldeles för mycket och de flesta andra jobbar. Eric kanske? Han har jag inte träffat på typ 3-4 veckor nu och det suger.. men vi kommer nog kunna träffas i helgen i alla fall :)

Sök på låten nedanför på youtube. Den spelades mycket på voxpop när vi var yngre om någon minns det programmet :)

Ikväll jag ska i alla fall tillfredställa mitt livesug med lir hos Lundis. Förhoppningvis går turren lika bra som sist och jag undviker att tilta i cashgamet^^

Mr.Oizo - Flat beat

Inga kommentarer: