söndag 6 juli 2008

Scrubs maraton

Säsong 7 var grym men jag tyckte dock slutet var konstigt. Ofta det slutar så? Inga fler avsnitt? En till säsong? (A) :) Allt gick ju på 6an så det var reklampauser hela tiden och det var lite drygt. Jag räknade ut att på de 5 och en halvtimmarna jag tittade på Scrubs så det var det reklam 22 ggr! Inte konstigt att man blev trött på det^^

Efter Scrubs-tittandet började jag och Dan lira Headsup. Det började riktigt illa för mig då allt gick fel. Jag fick inga kort, träffade inga floppar och inga bluffar gick hem. De gånger när jag väl träffade nått bra så sög Dan ut. Tilt. Men sen efter 3 raka förluster vände det och jag lyckades vinna 2 raka och slutade morgonen på bara minus ett inköp. Nöjd med det och gick vi och la oss klockan 6 imorse.

Och vaknade sedan klockan 13 och efter att ha sett fiskarna i princip kasta pengar på Dan på SvS så åkte jag hem. Väl hemma igen åt jag lite och nyss snackade jag med älsklingen. Nu ska jag måla lite på huset sen ikväll blir det Hallsta igen.

Sum 41 - Look at me

Inga kommentarer: