tisdag 15 juli 2008

Hemma!

Efter ett par härliga dagar på stället på bilden ovan är jag nu hemma igen. Jag tycker om att vara där, att bo där med min kusin Mimmi, faster Ulla och farbror Rune mfl. Det är inte det utan det finns inget går upp sitt eget hem :)

Jag och Mimmi har i alla fall hittat på mycket kulighet bland annat var vi igår å klättra på skuleberget med riktigt utrustning på den branta sidan. Det var riktigt skoj det. En upplevelse lätt värd 250kr som hela gjejen kostade! Det tog oss 1.5 timmar att ta oss upp till toppen på berget, som ligger ca 375 m ö h. Utsikten därifrån var helt magisk! Men det visste jag i och för sig då jag tidigare har åkt linbana upp till toppen :) Nu ikväll, för att fira min hemkomst blir det en turre uppe hos Lundis. Drar dit nu. Bajbaj :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

shoo kuzin!

det var riktigt skojsigt att du var uppe =) Du får sno bilderna från mig sen, kommer lägga upp de flesta på min bilddagbok (länk finns på bloggen)

kram
www.mimsandhershit.blogg.se

Tiltmaster sa...

Hello. Det tycker jag med :)

Okej skit bra. Det ska jag. Jag läste att resan till Skelefteå gick bra med!:)