lördag 7 juli 2007

I'm going up!

Jaha, ser ut att bli en pokerfri vecka från och med imorrn.

Jag ska åka med mina päronen till pappas släkt i Nordingrå, Ångermanland. Vi åker om en stund och kommer hem på onsdag (tror jag) sen åker vi till mammas släkt utanför Jönköping på torsdag. Vi ska fira min kära mormor som fyller 80 år :D Gratz granie! Men jag hinner nog blogga då jag är hemma eller om jag får tag på en dator där uppe..

Topp fem saker jag inte får glömma.

  1. Cash, man får rätt tråkigt utan dem.

  2. Mp3, vad vore livet utan musik?

  3. Mobil, måste kunna nå dig.

  4. Kortlek :) Ni hajar va?

  5. Marker. Skojja! Tror ni jag är nörd som inte kan låta bli att göra chiptricks på en vecka? xD

  6. Det här är 5an: Firstpoker och Harrington on hold'em 2, slutspel. Måste ju iaf plugga poker

Ta hand om varandra nu så hörs vi :)

Blessss!

Inga kommentarer: