torsdag 26 juli 2007

I'm running bad

Jag har grymt mycket otur i poker just nu. Så jag har bestämt mig för att ta en paus. Det är nog behövligt efter all denna poker jag spelat på sistone. Men egentigen kan jag inte fatta varför jag inte kan få lite averge luck. Det är allt jag önskar. Inte masssa tur utan bara tillräckligt så jag slipper säga " That's poker" efter varje spelad session. Fast jag kommer ju inte tacka nej till masssa tur ;) Idag orkar jag inte ens berätta om mina bad beats =/ Jag spelar bra men ändå går det åt pipan. Pank blir jag på kuppen. Hoppas jag får lite flyt efter mitt uppehåll.

"That's poker. But honestly, I'm getting sick of saying that " - JT cloutier i en intervju med Shana Hyatt precis efter han oturligt åkt ur ett WPT event.

Veckans hetaste tips: Undvik att spela poker mot Tomas, Dan eller Jukka. Dom har verkligen inte otur just nu..

So long suckers!

Inga kommentarer: