tisdag 18 december 2007

HATA SLOWROLLARE

Blir sååå TILT på folk som vet att de har bäst hand men ändå så steksynar dem för att först ge en falska förhoppningar -.- Detta spel kallas att slowrolla och jag hatar verkligen slowrollare!!! :@

Exempel från igår..

Jag satte mig med 2$ på ett 0.o2/0.o4 Omaha cashgamevcpoker och spelade upp dessa till 7$ då fick jag QJA7 på small blind. Jag kompletterade och big blind med 6$ checkade. Floppen kom Q J 5 regnbåge och jag betade 0.12 och han höjde mig till 0.44. Jag slog om igen till 0.84 och han synade. Turn 3 och jag betade 1.60 i potten på 2$ han synade igen. River 2 och jag gick Allin för mina sista 3.35$ han började steka och steka. Helt plötsligt i chatten skrev han " Yeesssss!" och jag visste att jag var rökt. Då han synade och visade Q546. Han hade lägre tvåpar än mig hela vägen och satte nötstegen på rivern... -.-

Så dålig pokeretik! Så man blir ju ledsen... Varför kan man inte bara schysst och visa dem vinnande korten? Alla erfarna spelare vet att det är riktigt fult och göra så men dem nya vet inte vad som är fel och vad som är rätt. I USA brukar man få en smäll på käften om man slowrollar. Om det är ett bra sätt att få stopp på slowrollandet så visst. Spöa skiten ur idioterna!

Btw, så köpte jag in 2$ till som jag spelade upp till 6 innan jag förlorade allt i en Hu duell mot en bättre spelare. Jag borde ha slutat när jag låg 2-3$ plus men det var skitkul så jag fortsatte och förlorade till slut. På Omaha borden är jag ännu inte den största hajen men jag planerar att bli det :)

Poison - Nothing But A Good Time

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du tänker verkligen inte när du skriver, du har glömt en 4 nånstans för just nu så skulle du vinna handen xD

Tiltmaster sa...

Haha så då.

I alla fall inte när jag är TILT^^