söndag 16 december 2007

Jaha nu har..

Katta åkt hem igen.. :/ och jag sitter här ensam och försöker plugga till mitt engelska prov imorrn som jag inte ens kollat på. Kommer gå så bra. Särskilt med tanke på att det luktar pokerspel ikväll^^

Min helg hittills har i alla fall varit riktigt trevligt och den har jag, som någon kanske förstod tillbringat med Älskingen <3> och sen på kvällen spelade vi Innebandy och såg på film och åt pizza i Näs. Eller jag åt pizza. Väl hemma igen efter 12 så såg vi en till rulle. Det var en av hennes favorit filmer, Johnny English. Det var en riktigt dålig och ful film men den var ändå kul :) Så kass humor bara :p Se den om ni får chansen. Och var gärna övertrötta då ;)

Idag så gick vi upp vid halv 12 efter 5-6 timmars sömn(^^) och vi kolla lite på Stockholm live och mös innan hon blev tvungen att åka. Hennes buss gick 15.20 i stanbrorsan fick leka taxin och skjutsa in oss. Så sa vi farväl och hon klev på bussen och åkte iväg. Lämnade mig kvar där all aloneterassen. Reda då kände jag saknad och jag kan inte vänta tills jag får träffa henne igen.. Blir väl i mellandagarna så :)

Nu ska plugga lite i väntan på pokern. Vi hörs! Blesss

Kanye West ft. T-Pain - The Goodlife

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha "var gärna övertrötta"?? E ju skönaste filmen... Fråga lite annat folk så får du se, känner en som såg den på bio 3 ggr ^^
Saknar dej oxå honey, längtar tills du kmr hit <3

Tiltmaster sa...

hehe ja men den var rolig. SUPER ;) Bara så ful och dålig oxå ^^ haha

Jag längtar oxå. Väldigt mycket.. Men rätt snart ju <3