måndag 17 december 2007

Dont let it go to pot

Idag valde jag att stanna hemma ifrån skolan. Inte likt mig men idag ville jag helt enkelt inte upp. Jag menar, orka gå upp till skolan och kolla på 2 filmer och göra en litet engelska prov sen komma hem kl 4.... Jag skulle ändå bara sova under filmerna och provet kan jag säkert göra på onsdag så orka det.

Idag ska jag istället fundera ut hur illa jag spelade igår. Jag skäms över mitt spel igår. För då spelade jag väldigt dåligt. Riktigt illa faktiskt. Jag backade inte mycket (50kr + 13$) men rent psykologisk känns det skit. Fast jag får väl skylla lite av det dåliga spelet på sömnbrist.

Det började nere vid brottingen där vi spelade en 50 rebuy turre och jag lyckades bubbla. Jag förtjänade inte cash för jag gjorde feta misstag som att inte brukar göra. Bland annat slowspelade jag inte toppset 2 ggr(när man för en gångs skull sätter trissarna! :/) sen gick jag ifrån min smallball-taktik och stoppade in pengarna i mitten med KJs och 77.. Rasmus slog förövrigt Lundis i Hu:n.

När jag kom hem från Hallsta kollade jag på WPT och när det var slut blev jag ännu mer spelsugen så jag reggade till 3 SnGs på bet365. Men jag kom utanför cashen på allihopa.. och spelade både dåligt och hade oflyt. Sprang in i ett 4-tal mot min kåk och losade ett par 70/30 situationer och gjorde ett par tomtespel. Bland annat så försökte jag köra över en elefant med betar på flopp, turn och river men han synade glatt ner med mellanpar. Ajaj.. Sen i sista handen för kvällen så limpade en kille på knappen och sb synade. Jag ställde med Q9 och knappen synade med A8 och floppen kom A Q A. Killen som limpade hade tidigare slowspelat massa händer. Bland annat limpat med AA i flervägspott och losat mot 23off. Så jag borde anat ugglor i måssen. Men det gjorde jag inte och la mig i sängen tilt, halt och trött.

Jag får se gårdagens spel som en misslyckad kväll och lära mig av mina fatala misstag.

Äh, nu ska jag kolla topp 10-listan på voice och sen köra in ved åt pappsen. Och ikväll blir det till att försöka vinna nån SnG och spela bättre än igår.

Plies ft. Akon - Hypnotized

Inga kommentarer: