måndag 6 oktober 2008

Dealer

Både på lördagen och söndagen spenderade jag många timmar nere på pokerklubben. Men jag spelade inte. Utan jag hjälpte till med kiosken, turneringsklockan och så dealade jag i både cashgame och på finalbordet i hpk open. Tjänade en fin slant men det hade också sitt pris.

Kom hem igår runt 10, (var och spelade fotboll i brottningen med pokergänget en stund med :)) åt och sen började jag plugga. Satt väl i två timmar i sträck och dampade engelska. För idag hade jag prov och jag hade inte hunnit (orkat) pluggat något alls till det före igår. Jag hade som tur med också håltimme innan provet idag så pluggade även en del där med såklart. Hur själva provet gick har jag ingen aning om. Det kan ha gått skitdåligt men finns nog även chans till ett högt betyg också. Vi får se helt enkelt :p

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kolla 2 ½ män och längta efter älsklingen <3

Puss :)

Inga kommentarer: