onsdag 1 oktober 2008

Plugg

Jag slutade klockan 13 idag men var inte hemma förrns halv 6 ändå. Stannade kvar frivilligt(!) i skolan och pluggade tre timmar. Jag vet nämligen om hur jag fungerar, om jag ska skriva en text på datorn gör jag det bäst i skolan. För där finns det inte lika många saker som kan sno min uppmärksamhet. Jo, visst Internet finns ju men det finns i alla fall ingen TV som skriker på en hela tiden och dessutom har jag ingen klient nerladdad på skolans datorer heller :p

Skrev ca 2 sidor i eftermiddags och ikväll måste jag (borde jag) skriva dubbelt så mycket till... Har två arbeten som ska in imorgon och det är mitt eget fel att jag måste plugga sönder mig ikväll. Jag har skjutit upp allt alldeles för länge nu... Bara å ta sig i kragen och sätta igång. Som tur är tror jag i alla fall att jag har allt i hjärnan så slipper tänka så mycket.

Det gick förresten inte igår heller. Så blir inget Hallsta Open för mig... Annat än som dealercashgame borden förstås. I turneringen åkte jag på 12:e plats med 26 startande där topp 6 fick en plats i hpk open. Dubblade upp två gånger med AK för att sedan åka ut mot just den handen. Efter att ha bytte bort och helt tappat alla spelbara kort försökte jag mig på en bluff. Grejen var bara att fi hade triss.. han var dock ändå rätt så nära på att lägga sig! Han trodde jag mjölkbeta rivern med en stege... Bordet låg J T 7 7 3. Fick ju i alla fall min bluff att se ut som en värdebet^^ Nere på 10k med blinds 600/1200 ställde jag självklart in på knappen med A9. Tyvärr hittade dock small blind AK och jag var ute. Inte helt nöjd med mitt spel. Borde nog varit mer aggro på mitt sista bord..

Förövrigt firar jag och Älsklingen två-siffriga månader idag, 10! Och fler underbara månader med Katarina Edbom ska det bli :) Älskar dig mest älskade älskling <333

Nu måste jag tyvärr skriva på mina uppsatser och hemtentor och allt vad det är... BYE!

Bullets for my Valentine - Eye of the storm

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar dig oxå <3 å saknar dig massor <3<3

Tiltmaster sa...

Lovelovelove<333