lördag 4 oktober 2008

Le skånska cow es 19 years nu :)

Idag fyller Dan 19 år! Ett stort grattis till honom på den ganska intetsägande åldern :)
Var hos hnom igår. Vi käkade pizza, lyssnade på takida och kollade på poker. Jag spelade också samtidigt. Hur det gick med liret finns att läsa på hans blogg här där jag skrev ett tiltigt gästinlägg^^

Nu ska jag iväg till klubben för dealande. Är HPK Open där nere just nu så mycket folk förväntas lira cashgame :) Synd att jag lovade Jörgen att deala för Razz och gänget ska in till v-ås ikväll och spela en 200-250kr freezeout turre med typ 10-12 pers.. Hade varit kul men hoppas jag tjänar bra ikväll så jag slipper känna skit för att jag dissade en så rolig turnering :p

Drar nu! Bye :)
Chillout man! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahah ty:) du hade tiltat sönder på cashgamet.. förlorade typ 550-700 totalt på 3 stora potter så då förstår du att jag spelade bra i övrigt eftersom jag "bara" backade 400. Men hur ska man kunna sätta Pålman på 55 när han bara synade på flop T-5-3 när jag betade med K-T och sen ställde när 4 kom på turn och han steksynar............................ det sjuka var att han tydligen hade råkat vända upp brännkortet för turn och när jag hade ställt så säger Lundis mitt i potten "Synd för den som har en tia" så då förstod jag ju att brännkortet var T....

Tiltmaster sa...

Np m8 :)

Haha, jo tur att jag stannade hemma och dealade då^^

Hatar fortfarande slowrollare lika mycket som jag alltid har gjort :)