måndag 27 oktober 2008

Bye bye

Idag är det måndag och första lovdagen! Om någon timme åker jag till Sthlm och stannar där resten av veckan hos Älsklingen :)

Sista spelkvällen med gänget igår slutade plus men hade kunnat bli mycket mer om min AA hade fått stått mot Rasses AK på floppen K Q 3. Potten var för 70% av alla marker i spel... Spelade i alla fall bra hela kvällen så jag nöjd ändå :)

Efter liret stod jag och Dan och snackade med Mannu ett par timmar. Han var riktigt schysst och det märktes att han hade förändrats väldigt mycket :)

När han väl gick in tog jag och Dan en sista promenad runt Hallsta. Fett skummt kändes det att han skulle flytta... Men sånt är livet. Lär sakna honom mycket men han finns ju alltid i nallen och dessutom är han nog ändå tillbaka om inte en alltför lång tid ;)

Nu bjuder jag på en feet låt. Ha ett bra lov! Här kommer Escape the Fate med låten The Flood. Lyssna och njut :D Blesss You!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den låten är bra :)

Anonym sa...

MannOOO:D

Tiltmaster sa...

Lovan: Den är riktigt bra! Hoppas dom kommer till Sverige snart :)

Josse: Haha jag glömmer altid hur man stavas hans namn.. Tack för påminnelsen och länken till din blogg :)