fredag 24 oktober 2008

Looov! :)

Efter ett par dagar med nästan bara plugg, då jag inte orkat blogga någonting är det nu äntligen höstlov!! Har verkligen sett fram emot den här ledigheten. Det kommer bli så skönt att få sova ut så länge jag vill på mornarna och framförallt vara med Älsklingen i en hel vecka i sträck :)

Jag åker till henne på måndag och kommer hem nästa helg. Annat som händer nästa vecka, är att Dan flyttar ner till skåne.... Så de närmaste dagarna kommer jag hänga mycket med honom innan vi skiljs åt. Bland annat ska vi, imorgon ner och spela en sista turnering på klubben tillsammans. Det är en big stack-turre som både jag och Dan tycker mycket om att spela. Förövrigt kommer också ett känt, svenkt pokerproffs till vår lilla klubb för att vara med i turneringen och kanske också lära oss ett och annat. Hoppas vi hamnar på samma bord som han, vore skoj :)

Nu ska jag tanka en massa nya Escape the Fate-låtar till nallen imorgon. Bye!

Escape the Fate - Something

Inga kommentarer: