tisdag 7 oktober 2008

Nätpokern funkar inte just nu..

Har lirat en del nätpoker ikväll men tyvärr inga cashar idag heller. Var ett tag sedan jag kom ITM i någon turnering överhuvudtaget nu! I och för sig har jag mest spelat flerbordsturneringar men ändå...

Idag började jag med en 5 euros SnG på Prima vid 3 taget. Men med 5 kvar var jag tvungen att gå och äta.. så gjorde ett lite galet spel för att kanske dubbla och kunna sitta ut några minuter. Det funkade inte..

Sedan vid 7 började 15k GTD på stars (5$ freezeout) där UTG slog upp det till 800 och jag ställde in från knappen med AKs för 4500. Klart han hittar synen för halva stacken med 66 (!) och floppar set...

Spelar en Rounder på Prima där jag heller inte lyckas nå bra och kommer inte vidare till nästa runda.

Sedan, alldeles nyss körde jag 1500 GTD på Prima (Shorthanded 4$ freezeout) där jag tvingades se en flopp med J5 på big blind efter att UTG limpat in. Flopp A J 6 och rundcheck. Turn J! Jag checkade igen och han beta 60 (90) och jag synade bara. Rivern är en tillsynes blank hjärter 4:a. Och för att låta han bluffa en gång till (eller värdebeta ett ess) så checkade jag och nu gick han ALLIN?!?

Utan att ens fundera över beslutet insta-synade jag bara för att se att han rivrat kåken med 44 och jag var ute.. Sjukt river kort. Hade ju redan bestämt mig för att syna alla betar.. :/

Resten av dagarna den här veckan kommer jag inte ha tid att spela nå.. men blir nog nya försök nästa vecka.

Aja, nu blir det scrubs och tröst-ätande ;)

Takida - Losing

Inga kommentarer: