tisdag 14 oktober 2008

Nytt rekord!

Jag tror minsann jag satte nytt pers på att skynda mig imorse xD Efter en natt med ganska lite sömn vaknade jag 09.22 idag och insåg att jag ha försovit mig -.- Bussen brukar gå någonstans mellan 09.20-09.25...

Jag slog mig själv i pannan ett par ggr innan jag kom på tanken att om jag verkligen skyndade mig kanske jag slapp ta moppen till skolan! Så jag flög ner på golvet från min loftsäng och dampade på mig kläder och slängde ner skolböckerna i väskan. Fick också med mig mobil, nyckel och plånbok i all hast. Jag lubbade ut till busshållplatsen och klockan 09.25 stod jag där ute och såg inte någon skymt av bussen.. "SUCK(!)" hann jag tänka innan jag såg bussen komma åkande mot mig. Gick på den 09.26 och kunde äntligen andas ut :)

Väl i skolan gick jag direkt och köpte mig ett paket hallstabletter och en Capri sonne-Juice. Mycket fin tandborstning/frukost^^

Hade sedan två lektioner innan jag nyss blev avsläppt av Filip här hemma :)

Ikväll ska jag till Hallsta igen och träffa Dan. Kanske även lirar en liten turnering på klubben, om vi är sugna det vill säga ;)

Millencolin - Fox

Inga kommentarer: