fredag 7 mars 2008

Äckel hockey

Brynäs förlorade igår med 4-1 mot Timrå och är nu tvungna att spela kvalserien tillsammans med Luleå för att hänga kvar i elitserien till nästa säsong. Mitt kära Brynäs, som var favorittippade före säsongen har verkligen inte levt upp till förväntningarna och tvingas nu möta elitseriesugna Leksand och Björklöven i den fruktansvärda kvalserien... Nu gäller det verkligen att ta sig i kragen för Brynäs för någon allsvenska vill jag inte hamna i. Men vi borde klara det om bara Brendel fortsätter att producera och om någon av våra 3 målisar börjar komma ihåg hur man står i mål också.

Igår blev det inge satelitspel för mig eftersom det var bara jag(!) på hela simbapoker som hade lust att spela den sateliten. Allt som behövdes för att den skulle bli av var att 4 personer reggade. Men inte ens det klarade äckel simbapoker av -.- Blev så tilt på skiten att jag inte spelade något annat heller. Tror jag har börjat hata simba lika mycket som freerolls. De är precis likadana. Skitkassa och tråkiga men så himla bra värde. Blir nog att jag betalar de 20$ (1/3 av rullen) som behövs på söndag för köpa in mig direkt i 1k$ fz garanti turre med bra struktur och mycket fisk.

Nu sitter jag i skolan och halvpluggar svenskan, som förövrigt blivit uppskjuten till nästa vecka. Tack så mycket nu när jag jobbat arslet av mig de senaste dagarna.. Men men lite skönt var det ändå att höra det när Filip sa det imorse. Imorse ja, då hade jag matte och vi fick tillbaka provet från innan lovet. Jag hade hela 16 poäng och ett bra G! Helnöjd och glad för första gången någonsin med "bara" ett godkänt :)

Senare idag blir det fotboll på lagbollspelen och sen ska jag till pingst ikväll. Bye :)

Jon McLaugin - Human

Inga kommentarer: