måndag 3 mars 2008

Lost?

I'm soo screwed..

På torsdag ska min novellanalys i svenskan in, annars får man inte godkänt. Känns sådär kan jag säga då vi bara har haft 2 lektioner på oss och det är en stoor uppgift. En annan sak som inte känns så bra är att jag inte hittar mitt svenskablock där jag har novellen och det jag redan skrivit! När jag var i skolan idag kollade jag i skåpet efter det så att jag kunde ta hem och arbeta med det ikväll. Men till min förvåning hittade jag det inte och då antog jag att det var hemma förståss, men när jag kom hem i eftermiddas fanns inte blocket hemma heller :S

Får ta och leta vidare och åka till skolan innan lunch (börjar 12.25) och total genomsöka mitt skåp och förhoppningvis hittar jag det då. Om inte får jag leta upp min lärare och berätta om hur klantig jag har varit.. som vanligt.. Nu eftersom jag inte kan plugga ska jag ägna resten av kvällen åt nätgrinden istället. Kanske ett 10 eller 20 dollar skott på bet365?

Weird Al Yankovich - What If God Smoked Cannabis

Inga kommentarer: