söndag 9 mars 2008

My helg so far

Blogger har CP-at sig väldigt mycket de senaste dagarna så jag har inte kunnat bloggat. Så därför kommer nu en sammanfattning av min helg hittills

Fredag: På dagen var jag självklart i skolan och hade mest håltimmar. Sista lektion var lagbollspel och där spelade vi inomhus fotboll. Det var riktigt kul trots ojämnalag. Mitt lag vann överlägset med 18-4 och jag satte säkert en 5-6 bollar. På kvällen sen åkte jag till pingst. Salafolket kom och vi åt gott, prisade Gud och körde en 5-kamp (med 8 grenar). Mitt lag låg i ledningen från första till sista grenen och vann 5 av dem. Den sista grenen tog vi den mest imponerade segern i. Vi tog en dubbel då jag Danne vann limbotävlingen! Trodde absolut inte att jag var så bra i linbo. Men har väl 8-års brottningen att tacka för min smidighet i ryggen :)

Lördag: Internationella kvinnodagen och Jennys 18-års dag! Jag vaknade vid 11 och började fixade i ordningen en mp3 åt Jenny med 5 album av millencolin som jag tänkte ge henne som en liten present. Efter jag var klar med skivan spelade jag lite Hu cashgame på CD och där jag plussade 8 dollar och har nu 53$ där. Sedan kl 16 åt jag Tacos och det var som vanligt gottigotti. Kl 16.43 loggade jag in på simbapoker och såg att den där 3$ satelliten till 1k$GT började kl 17. Jag spelade den och vi blev 4 spelare. Jag lyckades vinna efter att ha vänt ett 3-1 chip underläge i headsupen. När vi sedan blev jämnstackade spelade jag ut honom och bland annat klagade han på att jag träffade så ofta i chatten fast jag inte gjorde det ;)

Efter den turneringen drog jag till Lundis där jag träffade Jenny och gav henne skivan. Hon blev faktiskt riktigt glad och bjöd mig till och med på en kram :) Vi åt sen en jättegod tårta samtidigt som Lundis satt och skrek när han lyssnade på radiosporten, när han hörde att Mora åkte ner till kvalserien istället för Luleå. Jenny åkte sen till sin pojkvän Filip och Rasmus kom istället. Det var ingen annan än jag och Rasmus som ville spela så det blev inge spel. Istället drog jag vidare till mission där det var en massa roligt folk. Bland annat ett par salabor från i fredags och sen även Elin och Daniel från Västerås och örebro. Kl 12 drog alla hem och så tvingades jag också göra. Väl hemma åt jag lite innan jag somnade sött kl 01.

Söndag: Idag vaknade jag kl 12 efter 11-timmars skön sömn. Sedan dess har jag lagt in en tvätt, ätit en skål fil med müsli och sedan även messat med älsklingen och tagit ett skönt varmt bad. Senare idag kl 6 ska jag träna sedan kl 21.30 börjar 1000$ guaranteedSimba. Skulle sitta fint med en klonk där.

Det var min helg hittills Hoppas den fortsätter så här bra :)

Panic! At the disco - Nine in the afternoon

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klent me kommentarer du fått på sistone... Så tänkte jag kunde lysa upp ditt bloggande ;) Men det heter väl ändå limbo?
Massa pussar till dig <3 å längtar till påsklovet :D

// Katta

Tiltmaster sa...

Åh vad snäll du är älskling <3 Jag som älskar att få kommentarer :)
Det gör det säkert xD haha.

Jag längtar med, über mycket! Pusspuss<333