söndag 16 mars 2008

Snart lov!

Nu är det söndag kväll och imorgon börjar den sista vecka innan det är lov igen. Det är dessutom en kort vecka på bara 4 dagar då vi är lediga på lång fredagen! På dessa 4 dagarna har jag två prov. Ett om terrorismen imorgon och ett idrottsprov om Kost på tisdag. Ännu har jag inte pluggat på något av dem men jag tror det kommer gå hyfsat ändå då jag tycker att båda verkar rätt lätta. Terrorismen är det bara att bladdra på om allt och inget och kosten visste man ju typ redan allt innan. Men får se. Lite måste jag i alla fall plugga.

Annars har jag haft en bra helg med mycket slappande och gottande. Igår var jag nästan hela dagen hos Lillvik och spelade poker och kollade på melodifestivalen. Idag har bara tränat och krånglat med min nalle som nu har gett upp .. Känns mycket tråkigt. Inte varje dag man mister en gammal vän .. :/ Har nu tillfälligt en av viktors gamla nallar som dock är lutan ljud och vibration.. så om jag inte svarar när jag någon ringer så vet ni varför. Så messa mig istället eller så ringer jag upp när jag ser det missade samtalet.

Övrigt intressant som hänt är att alla 4 rektorer på Kantzowska har sagt upp sig. Fick reda på det i fredags och läste det sedan i gårdagens VLT där de hade gjort ett reportage om "krisen på Kantzow" :p Så nu sitter min skolan utan ledning men lärarna verkar nöjda nu så hoppas det blir bättre. Eller i alla fall Per Alvenäs och Martin Carlbinder, skolans mest positiva lärare :)

Sen måste jag även säga att jag saknar Katta min äskling nå fruktansvärt mycket och längtar såå tills jag får träffa henne ihelgen! Love you <333

Nu måste jag plugga och sen ska jag kolla The Game och sova. Hörs!

Bowling for soup - Stacy's mom

Inga kommentarer: