tisdag 18 mars 2008

Nokia 5310

Nyss var far min och jag inne i stan och kollade på en ny nalle åt mig då min "tillfälliga" också har gett upp. Det självklara valet blev den här Nokian. En likadan som min kära vän Caroline har. Hoppas det inte gör nått att vi kommer ha likadan..(Alla kommer veta att du fick din först) En riktigt fin musikmobil tycker jag. Kommer kosta en del men det är det värt. NO MORE STEGELSTENAR :)

Här är lite viktig fakta om den:
Tunn (9,9 mm)
2-tums högupplöst LCD-skärm med aktiv matris,
stöd för upp till 16,7 miljoner färger (LOL), 24-bitars grafik.
Kristallklart ljud tack vare ett speciellt ljudchip
Musikuppspelning i upp till 18 timmar
1 GB minneskort (plats för 4GB)
2-megapixelkamera, 4 x digital zoom
Snake III
Bluetooth 2.0

Längtar tills torsdag då den kommer till lagret i Västerås!

Idag hade kostprovet och det gick hyfsat bra. Jag var lite osäker på ett par svar men tror jag fick rätt tillslut. Det var det sista provet innan lovet och nu återstår bara två stycken flumm dagar och sen är lööv dags <333 Ikväll ska jag slappa och grinda. Hoppas det kommer gå bättre än igår, då jag blev 3-outad i andra handen (Allin postflop) och la ner efter det. Hade!

Nickelback - Savin' me

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, det gör inget. Man kan bara känna kärlek till sin lilla mobil, min kära vän. Den är helt enkelt bara en skönhet. <3

Tiltmaster sa...

Hehe så bra :) Jag får hem den om ett par timmar! Vad har du för hörlurar tll den förresten?

Anonym sa...

Jag har nog hörlurarna som man fick med den fortfarande har jag för mej. Dom har ju hållt länge också, så det är ju bra. :)